Kariera
Szukamy ludzi z charyzmą, poczuciem humoru, otwartych na konstruktywną krytykę i chętnych do pracy w twórczym, dynamicznym środowisku.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Instalator Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń
Miejsce pracy: Pruszków
Wymagania dla instalatora:
- mile widziane wykształcenie o profilu elektronicznym, elektrycznym lub podobnym
- mile widziany wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
- mile widziane uprawnienie SEP oraz licencja zabezpieczenia technicznego
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie w branży instalatorskiej
- niekaralność, poświadczenie bezpieczeństwa lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wysokości, powyżej 3m
- umiejętność czytania dokumentacji technicznych
- dyspozycyjność i samodyscyplina
- umiejętność i chęć poznawania nowych urządzeń oraz technologii
- wysoka kultura osobista i dobry kontakt z klientem
- dbałość o dobry wizerunek firmy
Zakres obowiązków:
- instalacja elektronicznych systemów zabezpieczeń (SSWiN, SKD, CCTV, SAP, DSO itp.)
- instalacja okablowania strukturalnego (LAN), budowanie sieci telekomunikacyjnych, okablowanie budynkowe, sieci światłowodowe
- pomoc w realizacji przeglądów konserwacyjnych oraz serwisów
- pomoc w programowaniu systemów
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- profesjonalne elektronarzędzia,
- pełne wsparcie techniczne i merytoryczne przełożonych,
- kontakt z najnowszymi technologiami,
- zapewniamy profesjonalne szkolenia z zakresu instalacji SSWiN, CCTV, KD
Key Account Manager
Poszukiwana osoba będzie działać na terenie Polski Centralnej (Głównie Warszawa).
Główne zadania na tym stanowisku:
– Budowanie bazy klientów i pozyskiwanie dla firmy nowych klientów,
– Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych z kluczowymi Klientami;
– Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych i technicznych;
– Negocjacje handlowe z Klientem, wspieranie procesu zawierania umowy,
– Pozyskiwanie i analiza istotnych informacji rynkowych,
– Raportowanie,
– Realizacja budżetu sprzedaży;
Od Kandydatów na stanowisko Key Account Managera oczekuje się:
– Wykształcenia co najmniej średniego technicznego, pożądane wyższe,
– Doświadczenia w sprzedaży w obszarze systemów zabezpieczeń, systemów IT lub w branżach pokrewnych,
– Wysokiej samodzielności w prowadzeniu sprzedaży,
– Wytrwałość w pozyskiwaniu Klientów,
– Przedsiębiorczości i inicjatywy w działaniu,
– Dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
– interesującą i samodzielną pracę w elastycznie działającej organizacji,
– możliwość rozwoju i zdobycia szerokiej wiedzy technicznej,
– atrakcyjny pakiet wynagrodzenia powiązanego wprost z wynikami pracy,
– pracę w zgranym i sprawnie funkcjonującym zespole,
– pracę na nowoczesnej i uaktualnianej ofercie.
Osoby zainteresowane tym stanowiskiem proszone są o przesłanie swojego CV oraz listu motywującego po adres: piotr.jezierski@ekotest.com.pl w temacie prosimy podać „Oferta pracy – Key Account Manager”.