Kariera

Wszystkich, którzy mają doświadczenie lub chęć zdobywania nowych umiejętności zapraszamy do obejrzenia naszych ofert pracy.

Szukamy ludzi z charyzmą, poczuciem humoru, otwartych na konstruktywną krytykę i chętnych do pracy w twórczym, dynamicznym środowisku.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Instalator Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń

 Miejsce pracy: Pruszków

Wymagania dla instalatora:

  • mile widziane wykształcenie o profilu elektronicznym, elektrycznym lub podobnym
  • mile widziany wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
  • mile widziane uprawnienie SEP oraz licencja zabezpieczenia technicznego
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziane doświadczenie w branży instalatorskiej
  • niekaralność, poświadczenie bezpieczeństwa lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wysokości, powyżej 3m
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznych
  • dyspozycyjność i samodyscyplina
  • umiejętność i chęć poznawania nowych urządzeń oraz technologii
  • wysoka kultura osobista i dobry kontakt z klientem
  • dbałość o dobry wizerunek firmy

Zakres obowiązków:

  • instalacja elektronicznych systemów zabezpieczeń (SSWiN, SKD, CCTV, SAP, DSO itp.)
  • instalacja okablowania strukturalnego (LAN), budowanie sieci telekomunikacyjnych, okablowanie budynkowe, sieci światłowodowe
  • pomoc w realizacji przeglądów konserwacyjnych oraz serwisów
  • pomoc w programowaniu systemów

Zatrudnionej osobie oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • profesjonalne elektronarzędzia,
  • pełne wsparcie techniczne i merytoryczne przełożonych,
  • kontakt z najnowszymi technologiami,
  • zapewniamy profesjonalne szkolenia z zakresu instalacji SSWiN, CCTV, KD

 

 

 

Key Account Manager

Poszukiwana osoba będzie działać na terenie Polski Centralnej (Głównie Warszawa).

Główne zadania na tym stanowisku:
– Budowanie bazy klientów i pozyskiwanie dla firmy nowych klientów,
– Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych z kluczowymi Klientami;
– Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych i technicznych;
– Negocjacje handlowe z Klientem, wspieranie procesu zawierania umowy,
– Pozyskiwanie i analiza istotnych informacji rynkowych,
– Raportowanie,
– Realizacja budżetu sprzedaży;

Od Kandydatów na stanowisko Key Account Managera oczekuje się:
– Wykształcenia co najmniej średniego technicznego, pożądane wyższe,
– Doświadczenia w sprzedaży w obszarze systemów zabezpieczeń, systemów IT lub w branżach pokrewnych,
– Wysokiej samodzielności w prowadzeniu sprzedaży,
– Wytrwałość w pozyskiwaniu Klientów,
– Przedsiębiorczości i inicjatywy w działaniu,
– Dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych.

Zatrudnionej osobie oferujemy:
– interesującą i samodzielną pracę w elastycznie działającej organizacji,
– możliwość rozwoju i zdobycia szerokiej wiedzy technicznej,
– atrakcyjny pakiet wynagrodzenia powiązanego wprost z wynikami pracy,
– pracę w zgranym i sprawnie funkcjonującym zespole,
– pracę na nowoczesnej i uaktualnianej ofercie.

Osoby zainteresowane tym stanowiskiem proszone są o przesłanie swojego CV oraz listu motywującego po adres: piotr.jezierski@ekotest.com.pl w temacie prosimy podać „Oferta pracy – Key Account Manager”.